maandag 6 februari 2017

D66 Woerden doet mee aan de verkiezingen van 2018

D66-Woerden

Maandagavond 6 februari heeft D66 afdeling Woerden tijdens een drukbezochte algemene afdelingsvergadering besloten om mee te doen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Natuurlijk is een formaliteit, maar wel een die moet worden afgehandeld, aldus Marco Frijlink, voorzitter van de afdeling: ‘Dit is de eerste formele stap die de afdeling moet nemen in de aanloop naar de verkiezingen, en daarom symbolisch wel belangrijk. Vanaf nu gaan we hard werken aan het verkiezen van een lijsttrekker, het opstellen van de kandidatenlijst en het schrijven van het verkiezingsprogramma. Dat zal in de afdelingsvergadering van 15 november worden vastgesteld.’

Daarnaast nam de afdeling afscheid van bestuurslid Frank Everaardt, die twee termijnen van 3 jaar als secretaris een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan het goed functioneren van de afdeling.

D66 maakt sinds 2010 deel uit van het College van B&W van Woerden en is op dit moment de grootste coalitiepartij met 5 zetels in de Raad. De afdeling is met ruim 80 leden een levendige en gezellige vereniging. Heb je interesse in de gemeentepolitiek en heb je zin om een keer kennis te maken, of mee te helpen? Heb je vragen? Aarzel niet en neem contact met ons op!