Marco Frijlink

Harmelen

Politiek is iets van ons allemaal. En als we willen dat er dingen anders gaan, dan kunnen we dat zelf –samen- ook aanpakken.

Om dat mogelijk te maken is het belangrijk dat politieke partijen, de verenigingen die het zijn, goed functioneren. Om die reden heb ik mij beschikbaar gesteld voor het bestuur van D66 Woerden. Graag wil ik er samen met de andere bestuursleden en met betrokken leden voor zorgen dat D66 Woerden een actieve, goed functionerende afdeling is en blijft.

Voor mij was D66 als partij een heldere keuze. Als sociaal liberaal in hart en nieren passen de principes van D66 mij uitstekend en in de praktijk blijkt dat de gekozen vertegenwoordigers die uitgangspunten doorgaans vertalen in prima concreet beleid. Zowel landelijk als in de gemeente.

Graag werk ik de komende periode aan het organiseren van succesvolle gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. Dat is belangrijk en iets wat we alleen kunnen doen als we er allemaal de schouders onder zetten. Daarnaast wil ik graag samen met leden nadenken over wat we kunnen doen om de politieke betrokkenheid te vergroten. Dat hoeft niet alleen bij de gemeentepolitiek, maar we zouden ook wat kunnen gaan doen met landelijke politiek, bijvoorbeeld ter voorbereiding op de landelijke D66 congressen.

Heb je daar ideeën over? Of heb je geen ideeën maar wil je wel graag meedoen? Wacht niet langer maar neem contact op: marco@d66woerden.nl

Meer van Marco Frijlink
Politiek is iets van ons allemaal.
- Marco Frijlink